Підтримка дітей з особливими освітніми потребами у Бохоницькій школі
В Україні спостерігається тенденція до зростання чисельності дітей з функціональними обмеженнями, а тому виникає необхідність розвивати мережу закладів освіти з інклюзивним навчанням. Наразі в Агрономічній громаді навчається 12 дітей на інклюзивному навчанні в 8 класах 2 шкіл та 3 дітей виховуються в 3 інклюзивних групах в 2 садочках і тенденції появи таких дітей з особливими освітніми потребами щороку зростають у нашій громаді.
Інклюзивна освіта для дитини з порушенням розвитку за всіма параметрами має бути такою самою, як освіта, що отримують діти – однолітки. Для забезпечення таких умов доцільно створити в навчальному закладі цілісну систему освітніх послуг(створення позитивного клімату в шкільному середовищі, адаптація фізичного середовища, розробка індивідуальних навчальних програм та планів, добір ефективних методів та форм навчання, співпраця з фахівцями відповідно до різних освітніх потреб дітей, залучення батьків до співпраці).
Так, за ініціативи колективу Бохоницької СЗШ І-ІІІ ступенів розпочато процес по облаштуванню в приміщенні школи повноцінної ресурсної кімнати для проведення індивідуальних корекційно-розвиткових занять з такими дітьми. Дана кімната вже облаштована «сухим» басейном, столом для малювання піском, музичними інструментами та наочними посібниками.
Однак потребує також і укомплектування сучасною комп’ютерною технікою. Тому за клопотанням директора закладу Галини Пащенко та ініціативи і підтримки сільського голови Сергія Сітарського було придбано та вручено 1 ноутбук і 2 принтери для роботи асистентів вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами в ресурсну кімнату Бохоницької школи.